Saturday, February 9, 2008

Polen: vrijdag 8 februari

Gezellig bij Bronek thuis. Steeds warm verwelkomd door de talrijke huisdieren. Zorka, de golden retriever, Max, een mix van een Ierse en een Gordon setter, Toffi, de worst en twee katten, Drapka en Mima.





















Bezoek aan Manufactura, vroeger een textielfabriek, nu een extra large shoppingcenter.














Overal komt een zelfde stofontwerp terug.














Na een bezoek aan het textielmuseum van Lodz en een Poolse maaltijd verwennen we onze oortjes met een bezoek aan het Rubinstein Concertgebouw in Lodz. Symfonisch orkest, koor, en big band van de Stanislaw Moniuszko Muziekschool. Muziek van Mozart, Dave Brubeck, Stevie Wonder, Barry Manilow, Nick Capocci en Neal Hefti. Heel indrukwekkend, ik kreeg er kippenvel van.

2 comments:

witar said...

gegroet

hier ben ik weer, hopelijk wet ge nu wel wie ik ben :-)

da ziet er allemaal al goe uit op de foto's en het filmpje..
ben je naar ginder op vakantie of om nieuse dingen te leren ivm studie?

in ieder geval, veel plezier en ik blijf je volgen! :-)

groetjes

wouter

Hanne Van obberghen said...

Hey lieve Wouter,

tuurlijk weet ik wie je ben, sorry dat ik zo lang niet van me liet horen, maar dat komt nu weer in de sjakos. Ik ben hier om heel veel bij te leren over weven, allé in Polen niet dat was kort plezierreisje, maar nu in Baden in Zwitserland, vliegen we er volledig in.

Hele dikke zoenen