Sunday, February 17, 2008

Zondag 17 februari: Technorama

Voor vandaag hadden Dario en ik een meeting georganiseerd met couchsurfers. We waren met zes, Jonathan (Mexico), Dulle (Servië), Gabriele (Italië), meisje uit Zweden (naam vergeten), en natuurlijk Dario en ik. We zijn met zijn allen naar Technorama geweest, gelijkaardig aan Technopolis veronderstel ik. Twas reuze fun, zie maar aan de foto’s.

Dario en Dulle.

Zwevende tol.

Gabriele en zijn Zweedse vriendin.

Jonathan en ik.



Dario en ik.

Dario en mijn hand.

Dario en ik.

Jonathan.

Ikke.

Jonathan en Dario.

1 comment:

witar said...

mooie foto's!!
het lijkt inderdaad op technopolis, daar zullen we ook eens naartoe gaan...
werken al die mensen bij u, of heb je die toevallig leren kenne?

amuseer je nog, ik ga slapen, want morgen zijn de kleutertjes daar weer :-)

tot de volgende


wouterius