Tuesday, September 2, 2008

Maandag 18 augustus 2008

DSCN7452

Net aangekomen in Oslo, spoed ik me meteen naar het station om de eerst volgende trein te nemen naar Lillehammer. Mijn nieuwe thuishaven voor de komende maand. De treinrit is maar zo’n twee uur, maar je bent geen moment verveeld door het prachtige uitzicht op een super groot meer tot in Lillehammer. Lillehammer ligt op de plaats waar een rivier terechtkomt in dit meer.

In Lillehammer aangekomen staat mijn couch mij reeds op te wachten om me naar haar huisje te brengen. Ik kon geen betere couch gehad hebben. Heel vriendelijk meisje, Heidi, met een huisje aan de samenkomst van de rivier en het meer. Ze maakt me tortilla voor avondmaal, heerlijk. En dan neemt ze me mee naar het hoogste punt in Lillehammer, het Olympic skijumping stadion, voor een prachtig uitzicht op Lillehammer by night.

1 comment:

witar said...

mooie foto

dan krijg ik altij zin om zelf tot daar te komen... maar anngezien ge daar een maand geleden zat is da ni meer nodig...
ma kmoest overal iets schrijven dus...
:-)

adios