Monday, September 15, 2008

1-5 september 2008

Deze week weer wat in de weverij gewerkt. Is heel veel fun met Rigmor, mijn begeleidster. We lachen super veel. Zo veel dat we er soms bijna niet meer uitgeraken. Ivan is ook vaak de oorzaak voor onze lachbuien.

Woensdag tot vrijdag heb ik samen met de ontwerper Per gewerkt in de designstudio. Ik heb Nedgraphics wat beter leren kennen, totdat ik in staat was om volledig zelfstandig met het programma te werken en het patroon zelf in het jacquardweefgetouw kan uploaden en de machine te starten. Dit was heel wat fun. En ook Per is een fantastische kerel! Blijkbaar hebben al mijn begeleiders hier een lachvirus of zo.

DSC_0705 DSCN7884  DSCN7873 DSCN7878 DSCN7883

1 comment:

witar said...

is da uw mamaatje al op de foto? kan da ? dan al.... of is da iemand anders, :-)
en die weefgetouwe, da ziet er cool uit, als ik da zie , wil ik ook beginne weven...
hebt ge er dan zelf ook veel op moge werken?


daaag