Monday, September 15, 2008

8-12 september 2008

Maandagmorgen, dus ik weer vroeg uit de veren om te gaan werken. Mama en papa komen langs om 9u zodat ik ze een rondleiding in de fabriek kan geven voor ze terug vertrekken naar België. En ook dat ze wat beter weten, wat ik hier zo de hele maand uitsteek.

Eenmaal vertrokken begin ik volop te ontwerpen op Nedgraphics en van alles uit te proberen op het jacquardweefgetouw. In het begin moet ik wat op gang komen, maar eens begonnen ben ik niet meer te stoppen. Een hele collectie staaltjes is het resultaat van een hele week ontwerpwerk.

Op dinsdag doe ik nog een laatste wandeling met de hikingclub, weer heel tof en lekker modderig.

Op vrijdag ga ik in heel de fabriek langs met Belgische chocolade om iedereen te bedanken voor de goede zorgen. Iedereen is heel tevreden.

DSCN8213 DSCN8223 DSCN8259 DSCN8291

1 comment:

witar said...

aha, gij koopt die gewoon om me chocolade...das ni eerlijk
ma ge zult da wel goe gedaan hebbe en ook veel bijgeleerd waarschijnlijk, ma kan je da ook hier gebruike (wa je ginder hebt geleerd?)


tot....