Saturday, September 20, 2008

19 september 2008

Friday Partyday!!! Heb ik kennisgemaakt met kersenwodka, heeeeeel lekker. Weer buiten staan babbelen, maar dan binnen opwarmen in een ‘bar’ voor studenten, dan naar Fabrika wat dansen, dan naar een kebabbar en dan nog wat shaken in een laatste bar Kaliska met hele grappige toiletten voor de vrouwen, kon ik Bronek zien wachten terwijl ik naar het toilet ging. Want de muren van het toilet waren van dat soort glas dat ik het hele café kan zien, maar het hele café enkel zichzelf kan zien in de spiegel.

Dan via de treinsporen naar huis gewandeld, een speciale leuke sfeer.

1 comment:

witar said...

bangelijke foto's van de feestjes.... :-)

en de terugweg was blijkbaar romantisch!

ge moogt een fles kersenwodka meebrenge..of 2... :-)

veel plezier nog!


groetjes aan iedereen

en ja, ge kunt blijve slape me mijne verjaardag :-)