Thursday, February 14, 2008

Practical training in keskusta-fabrics: Dag 2

Vandaag heb ik nog die laatste 15min aan het weefgetouw verder gewerkt. Daarna heb ik enkele ontwerpen getekend voor eventuele dubbele weefsels voor mijn eigen project. De tijd vloog voorbij, dus al snel ging ik lunchen in het gezellige centrum van Baden.

In de namiddag heb ik enkele ontwerpen van Silja uitgeweven in Japans papier en zijde, die eerder op papier lijkt. Deze stalen dienen om op de beurs te leggen voor de klanten. Dus alles moest heel precies gebeuren, geen fouten, mooie afwerking, steeds dezelfde inslagdichtheid (wat iets meer aandacht vraagt als je redelijk los weeft).



De gordijnen in Japans papier in de flat van Silja.


2 comments:

witar said...

doe da ma goe da weven en geen foute maken :-)

ma ik vertrouw op u

ik ben aant wachten op foto's van uw nachtleven ginder, of doet ge daar ni meer aan mee? :-)

daaaaaaag

Hanne Van obberghen said...

Da komt, maar int weekend hé, want doordeweeks ben ik nogal moe van al dat weven en naar die draadjes te kijken.

toedeloeoeoeoe