Thursday, February 14, 2008

Practical training in keskusta-fabrics: Dag 3

Deze ochtend heb ik verder geweven aan de stalen van Silja. In de namiddag mocht ik dan zelf gordijnen ontwerpen. Nog moeilijker dan ik dacht, want je moet rekening houden met het feit of je de gordijnen op zich wil gebruiken of met elkaar wil laten spelen door verschillende achter elkaar te plaatsen. Daarom moet je heel goed nadenken over de doorzichtbaarheid. Dus moet je losser gaan weven. Maar ik wil uiteraard ook dat mijn patroon nog duidelijk zichtbaar is.



De flat waar ik woon.


Ik in Baden.

2 comments:

witar said...

gij bent precies een madammeke van ginder!en praat ge nu zwitsers of engels? want uw zwitsers wil ik wel eens horen :-p

is die brug van iets speciaal? of hoort da nog ergens bij?


zo kben bijgebeend, hopelijk leest ge nu ook al dieje zever dak geschreven heb en gaat ge er ook op reageren...

allé da moet ni .... ma toch

zo kga naar het toneel gaan

tot de volgende en amuseer u daar nog!!

wouter

Hanne Van obberghen said...

Ik reageer telkens opnieuw, nu ook benieuwd of jij het gaat lezen. Laat me iets weten, zodat ik het ook weet.

De brug is gewoon om het water over te steken voor voetgangers en fietsers.

Ik probeer een beetje Duits, ma da trekt op niet veel, ma ik heb al ondervonden dat ze niet altijd zo graag Engels spreken, dus heb ik me er maar bij neergelegd. Het begint al een beetje terug te komen. Maar als ze in Zwitsers Duits antwoorden snap ik er toch maar weinig van hoor.

Heel veel zoenen en tot de volgende!!!

Hanneke