Saturday, February 16, 2008

Zaterdag 16 februari: dag congé

Na gisterenavond uit geweest te zijn naar Merkker, deze ochtend es uitgeslapen zonder alarm, heerlijk. In Merkker waren het twee dj’s die muziek van over de hele wereld draaiden, echt heel goed, maar doordat er amper een kat was, zat het dansen er niet echt in, wat wel jammer was.

Deze namiddag ben ik er op uit getrokken met de kaart. Ik heb voor zo’n drie uur gewandeld, aan een hoog tempo en met heel veel wind. Dus ik was doodmoe toen ik deze avond thuiskwam. Nu een dutje gedaan, ietsje frisser, en straks na het eten, zal ik me dan toch maar door mijn scriptiewerk heen worstelen, aangezien een nieuwe deadline eraan zit te komen.

Kerkje vlakbij huis.

Schoolgebouw, dat me fascineert elke keer ik erlangs kom met de bus 's morgens naar en 's avonds van het werk.



Centrum van kantoorgebouwen net buiten het kleine centrum van stadje Baden.


Gebouw waar Dario werkt, Alstom. Electrabel in Zwitserland.

Recreatiegebouw met restaurants, snackbars, fitnesscentrum, wellnesscentrum, cinema.

Spreekt voor zich.






Baden uit de hoogte. Vanop de ruïne.


Raraaaa!

De ruïne.

Me!

Beeldje Baden.

1 comment:

witar said...

amai, die gebouwen zien er modern uit, ma wel schoon vind ik;

wel een groot contrast met het oude stadsdeel... :-)

en ge staat er ook weer op, das goe, alleen was er precies wel wa wind daarboven die geen rekening houdt met het feit da sommige mensen me nen timer foto's willen trekken :-)

als ik da allemaal lees en zie, dan heb ik al zin om da ook te doen.. :-)

amuseer je nog en tot gauw!!!