Saturday, February 23, 2008

Practical training in keskusta-fabrics: Dag 9

Vandaag heb ik mijn ketting beëindigd. Een staal van de vorige keer die ik wel mooi vond heb ik nu geperfectioneerd. Daarna heb ik een nieuwe ketting gemaakt om ontwerpen te maken voor mijn project voor school. Ik zal ook dubbel weefsel toepassen, maar op een andere manier inrijgen, en daar moet ik nu vant weekend naast de scriptie mijn hoofd over breken. De kleuren zijn donker blauw en wit. Dit omdat de kleuren die ik wilde ze niet had, dus zal ik nadien de stalen scannen en verschillende kleurcombinaties op de stalen uitproberen in photoshop.

In de avond zijn we dan nog gaan dansen in LWB. Heel veel volk. Bij iedere move die ik maakte zat er wel iemand tegen mij of omgekeerd. En dan was er nog een of andere gast die zijn oog had laten vallen op mij. Maar ik vond hem niet zo leuk. Dus telkens we hem zagen, moest Dario plots mega enthousiast met zijn armen in de lucht dansen. Op deze manier werd ik onzichtbaar. Of we gingen subtiel ergens anders dansen. Twas een heel gezellige avond. Maar ik miste toch wel Bronek mijn superdanspartner.




1 comment:

witar said...

indrukwekkend!

ma waarom zien wij geen filmkes van uw danskunsten? :-) en ge moet me iedereen kunnen dansen...

amuseer u ginder nog en kzal uw avonturen blijven volgen!!


ciao